善意谎言

曾经, 她们说善意的谎言是必要的。
我,无言。
善意谎言,你真的有效吗?
说谎对我来说,可以是很难,也可以很容易。
那就要看对象是谁
可是就算说了那个谎,他们信了,我的心里还是如此难受。
最后我还是说了实话,心里舒服了却让他们生气了。
我,真的很没用。
口口声声说可以做的有多狠就多狠
但,我根本做不到。
说实在我也很讨厌别人对我说谎,
非常。
所以那所谓的善意谎言,我真的很难办到。
可是我还是说了。

I'm not born to write, to express word beautifully,
I'm just doing some honest saying, with my own way,
I'm just some kind of human being to mess around with you.


ps: Am i okay?


Comments

Popular posts from this blog

What I eat in Kuching

无影的压力

Misanthropists heaven